پالت چوبی یورو با بهترین قیمت خرید و فروش پالت

خرید و فروش پالت چوبی با بهترین قیمت

شرکت نواچوب به‌عنوان بزرگترین تامین کننده پالت چوبی در ایران، باکیفیت‌ترین محصولات پالت چوبی یورو را ارائه نموده است. این پالت‌ها برای جابجایی بسته‌بندی‌ها و انواع کالاها هم به‌صورت نو و هم به‌صورت دست دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با خرید پالت چوبی با بهترین قیمت می‌توانید حمل و نقل بار را آسان کنید. از معروف‌ترین انواع این پالت‌ها می‌توان به پالت چوبی یورو، پالت پلاستیکی، پتروشیمی، پالت مخصوص سرامیک، کاشی و پالت مارون اشاره کرد.

برای خرید پالت چوبی به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید؟!

درصورتی که شما تصمیم به خرید پالت چوبی ارزان دارید، می‌توانید با ما خرید پالت را با بهترین قیمت تجربه کنید. ما در شرکت نواچوب، ارائه دهنده بهترین قیمت پالت چوبی یورو، قیمت پالت چوبی نو و قیمت انواع پالت چوبی و پالت پلاستیکی نو و دست دوم می‌باشیم.

فروش و تولید پالت چوبی

فروش و تولید این نوع پالت با کیفیت عالی و بهترین قیمت انواع پالت چوبی و پالت پلاستیکی نو و دست دوم ، تخصص ما در نواچوب است. بهترین چوب کاج را برای تولید این نوع پالت استفاده میکنیم. این پالت ها قادر به تحمل وزن تا 1000 کیلوگرم می باشند.

پالت مورد کاربرد برای حمل کالا و بسته بندی صادراتی محصولات است. پالت یورو یکی از انواع مرغوب و باکیفیت پالت‌ها می‌باشد که در میان صادر کنندگان بویژه صادر کنندگان محصولات غذایی محبوبیت بسیاری دارد. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به مقاومت و کیفیت فوق‌العاده آن اشاره کرد.

ساخت پالت یورو، با استفاده از ماشین آلات و ابزارهای پیشرفته انجام می‌گیرد. طول عمر پالت یورو در حدود 10 برابر نمونه‌های معمولی بوده و همچنین قادر به تحمل وزن بیشتری است.

پالت چوبی نو و پالت دست دوم

این دست از پالت‌ها براساس کارایی به یکبار مصرف و چند بار مصرف دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی به علت میزان تحمل بار و تفاوت قیمتی آن‌هاست. این نوع کالاها به دلیل استفاده مداوم در انبارها باید دارای مقاومت و ضخامت بسیار بالایی باشد.

همچنین طول عمر زیاد آن‌ها باعث شده این کالاها بسیار مقرون بصرفه باشند. پالت‌های یکبار مصرف همانطور که از نامشان پیداست برای یکبار استفاده بکار می‌روند و دارای قیمت کمتری نسبت به سایر پالت‌ها هستند.

از طرفی پالت‌های دست دوم توسط شرکت نوا چوب به بهترین صورت تعمیر شده و درحد نو بفروش می‌رسند. درحالت کلی خرید و قیمت انواع پالت به ابعاد و کیفیت این پالت‌ها بستگی دارد. از این‌رو می‌توان گفت خریداری پالت دست دوم مقرون بصرفه‌تر است.

انواع پالت چوبی:

پالت‌ها کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف دارند. از این‌رو وزن قرار گرفته روی پالت‌ها در جنس آن‌ها تاثیرگذار است.

برای خرید پالت چوبی ارزان ابتدا باید بدانیم تجهیزاتی که قصد قراردادنشان را روی پالت داریم از چه جنسی هستند. از طرفی نوع و سطح انبار، کاربرد ماشین‌الات و نحوه انتقال و ... نیز بر جنس پالت تاثیردارند. در ادامه به برخی از انواع پالت اشاره می‌کنیم:

پالت دو طرفه و چهار طرفه

پالت دو طرفه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجهیزات جابجایی آن را از دو طرف بلند کنند. نوع دیگر یعنی پالت چهار طرفه را می‌توان از هر چهار طرف برای حمل و نقل استفاده کرد.

پالت یک رو و دورو

برخی پالت‌ها را می‌توان از هر دو طرف استفاده کرد. اما برخی دیگر تنها از یک‌رو قابل استفاده هستند. بنابراین باید بر اساس نیازتان پالت مدنظر را انتخاب و استفاد نمایید.

پالت چوبی یورو

این مدل ساخت اروپا بوده و به همین دلیل با این نام معرفی می‌شود. ورود این نوع پالت همراه با محصولات واردات صورت می‌گیرد.

پالت صادراتی

پالت صادراتی برای ارسال مواد مختلف به دیگر کشورها بکار می‌روند و همچنین دارای مهر گندزدایی هستند.

پالت چوبی مارون

پالت چوبی مارون، توانایی تحمل بار تا 2 تن را داراست و نوعی پالت چهارطرفه می‌باشد.

پالت پتروشیمی

پالت پتروشیمی همانطور که از نام آن مشخص می‌باشد به نحوی طراحی و تولید شده است که برای صنایع پتروشیمی مورد کاربرد می‌باشد.

پالت سرامیکی

پالت سرامیکی قادر است تا 1800 کیلوگرم بار را تحمل نماید. این پالت مناسب برای بسته بندی و حمل سرامیک می‌باشد.

پالت پرس وود

در تولید پالت پرس وود از براده‌های چوب و الیاف استفاده می‌شود. این پالت در اصل با استفاده از چوب‌های بازیافتی تولید می‌شود. و مقاومت خیلی بالایی ندارد.

همچنین از انواع دیگه پالت‌های چوبی می‌توان به جعبه پالت چوبی، پالت بلاک، دو شاخه، تک شاخه، حمل و نقل، استرینگر و اروپایی اشاره کرد.

پالت چوبی دست دوم با بهترین قیمت

پالت‌های دست دوم از نمونه محصولاتی هستند که در نواچوب با بهترین کیفیت ارائه می‌نماییم. این پالت‌ها قبلا توسط صنایع دیگر استفاده شده اند. و به دلیل اینکه دیگر نیازی به آنها نداشته‌اند فروخته شده اند. در نواچوب علاوه بر فروش پالت‌های دست دوم، خریدار آنها از شما عزیزان نیز هستیم.

قیمت پالت چوبی دست دوم نسبت به نمونه نو آن بسیار ارزان‌تر می‌باشد. از مزایای پالت‌های دست دوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش هزینه
  • جلوگیری از قطع درختان و حفظ محیط زیست
  • کاهش آلودگی زیست محیطی
  • استقامت و کیفیت قابل قبول
  • قابل بازیافت
بزرگترین تامین کننده پالت چوبی
پالت چوبی از کجا تهیه کنیم
پالت چوبی خرید
خرید پالت چوبی ارزان
خرید پالت چوبی با قیمت عالی
خرید و قیمت پالت چوبی
فروش و تولید پالت چوبی
قیمت پالت چوبی با بهترین کیفیت
قیمت پالت چوبی دست دوم
نیازمند پالت چوبی

قیمت پالت چوبی چقدر است؟!

قیمت این نوع پالت نسبت به پالت پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه‌تر است. ابعاد پالت با توجه به نیاز شما به صورت سفارشی تعیین و ساخته می‌‌شود. در شرکت نواچوب با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه بهترین پالت‌ها را بدون محدودیت در ابعاد برای شما عزیزان ارائه می‌نماییم. اگر برای حمل کالا و استفاده مداوم به پالت نیاز دارید، لازم است تا نمونه باکیفیت آن را انتخاب کنید.

پالت‌های یکبار مصرف ارزان هستند و دوامی ندارند. اما استفاده از چوب مرغوب کیفیت آن را تضمین می‌نماید که خب طبیعتا بر قیمت نیز تاثیرگذار است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پالت چوبی

عوامل زیر درتعیین قیمت پالت نو یا دست دوم تاثیرگذارند:

  • جنس چوب
  • ابعاد پالت
  • کیفیت و درجه چوب
  • ساخت خارج از ایران

نقاط مثبت پالت چوبی و یورو

پالت‌های چوبی از ویژگی‌های منحصربه فردی برخورار هستند، برخی از این ویژگی‌ها در ادامه معرفی شده‌اند؛

قابلیت تحمل وزن زیاد

این پالت‌ها قابلیت تحمل وزن حداقل 1000 کیلوگرم را دارند. در حال حاضر بیش از نیم میلیارد پالت چوبی یورو در هر سال در جهان ساخته می‌شوند.

قیمت پایین

پالت چوبی یورو در مقایسه با سایر ابزارآلات حمل و نقل دارای قیمت نسبتا پایینی است. از این‌رو برای استفاده در کارخانجات، انبارها و سایر مناطق مقرون به‌صرفه می‌باشند. قابلیت تعمیر این پالت‌ها بعد از آسیب دیدن از دیگر مزایای آن می‌باشد.

بدون ضرر برای محیط زیست

چوب نه تنها آسیبی برای محیط زیست ندارند، بلکه می‌توان آن را به‌عنوان یک انتخاب مناسب برای حفظ محیط زیست معرفی کرد. همچنین پالت‌های چوبی را از چوب‌های بازیافت شدنی نیز می‌سازند.

ساخت سریع و آسان

باکس‌های چوبی نسبت به پالت‌های فلزی و پلاستیکی ساخت سریع‌تر و ساده‌تری دارند و همچنین از اصطکاک بالایی برخوردار هستند.

قابلیت حرکت بین طبقات

پالت چوبی و یورو به‌راحتی در طبقات مسطح و گسترده جابجا و حرکت داده می‌شود.

امکان فروش و استفاده مجدد ازپالت دست دوم

شما می‌توانید پالت را تعمیر نموده و مجددا استفاده کنید و یا با بهترین قیمت پالت چوبی دست دوم نسبت به نو، نمونه دست دوم آن را خریداری کنید.

عدم لغزش

امکان لغزش بار روی این پالت‌ها به دلیل جنس چوبی آن‌ها وجود ندارد.

معایب استفاده از پالت چوبی

درصورت خیس شدن، امکان رشد قارچ و باکتری را فراهم می‌کند.

  • تمیز کردن آن‌ها سخت است.
  • هزینه بازسازی بالا
  • بیرون‌زدگی، پیچش و انقباض چوب می‌تواند برای استفاده‌کنندگان مشکل ایجاد کند.

کاربرد پالت چوبی چیست؟

از این نوع پالت‌ها می‌توان در تخته زیر تخت خواب، زیرگلدانی یا استند گل، ساخت مبلمان، ساخت میز، آلاچیق، نیمکت، تاب و نگهداری وسایل در انبار استفاده نمود.

روش‌های تولید پالت چوبی

برای ساخت این پالت‌ها از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. که از نمونه این روش‌ها می‌توان به مواردی چون؛

روش اتوماتیک

در روش اتوماتیک به صورت مکانیزه و با استفاده از دستگاه‌های ماشینی به صورت اتوماتیک چوب‌ها برش داده می‌شوند و پالت‌ها تولید می‌شوند. این روش برای تولید انبوه مناسب است. سرعت تولید در این روش بسیار بالا و کیفیت نیز به شدت بالاست.

روش دستی

روش دستی برای تولید باکس چوبی در تعداد کم کاربرد دارد. تخته‌های برش خورده باید با استفاده از میخ‌های فولادی به هم متصل شوند. لازم است تا حتما تخته‌های یکسان به هم پرچ شوند. تولید پالت با استفاده از این روش نیازمند تخصص و تجربه کافی است.

بررسی نکات قبل از خرید پالت

لازم است تا قبل از خرید پالت به نکات زیر توجه نمایید؛

نوع چوب:

پالتی که قصد خریداری آن را دارید باید از چوب‌های مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد.

تراکم چوب:

چوب‌هایی که پالت از آن ساخته شده باید دارای چگالی و تراکم معقول و مناسبی باشند. چوب‌هایی با چگالی کم، در مقابل ضربات آسیب‌پذیر هستند.

میزان رطوبت چوب:

چوب‌هایی که در تهیه پالت اسنفاده می‌شوند نباید دارای رطوبت باشند. چراکه رطوبت باعث کاهش مقاومت و استحکام می‌گردد.

پالت چوبی از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد خرید انواع پالت چوبی را دارید، باید به سایت‌های مختلف مراجعه کرده و با اطلاع از قیمت بهترین نوع مورد نیازتان را خریداری نمایید. همچنین می‌توانید به فروشگاه‌های حضوری محل زندگیتان بروید. خرید اینترنتی به دلیل راحتتر بودن مناسب‌تر است اما قبل از آن باید از اعتبار و کیفیت محصولات فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

برای خرید پالت چوبی ارزان و اطلاع از قیمت پالت چوبی روسی، قیمت پالت چوبی نو و قیمت پالت چوبی یورو می‌توانید به وب سایت نواچوب مراجعه نمایید.

نواچوب از مراکز فروش پالت چوبی
نواچوب مرجع تخصصی ساخت پالت چوبی می‌باشد. ما از زمان آغاز فعالیت خود با بکارگیری نیروی متخصص در صنعت باکس چوبی و رعایت استاندارها در ساخت انواع پالت توانسته‌ایم کالایی با کیفیت بالا تولید و عرضه نماییم و امروز به عنوان یکی از برترین‌ها در زمینه ارائه انواع پالت مورد استقبال بسیاری از هموطنان عزیز می‌باشیم. شما عزیزان برای تجربه خرید هرچه بهتر می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

همکاران ما در بخش فروش در خدمت شما عزیزان هستند تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند. با استفاده از مشاوره رایگان ما می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

پالت پلاستیکی بهتر است یا چوبی؟

استفاده از این دو نوع به وزن بار شما بستگی دارد. درصورتیکه وزن بارتان کمتر از پانصد کیلو باشد، استفاده از پالت چوبی توصیه می‌شود.

رایج‌ترین ابعاد پالت چوبی چقدر است؟

۱۲۰*۸۰ ، ۱۱۰*۱۱۰ ، و ۱۰۰ *۱۰۰

پالت چوبی تا چه وزنی قابلیت تحمل بار را دارد؟

این پالت‌ها قادرند وزن بالای 1 تن را تحمل کنند.

پالت چوبی از چه نوع چوب‌هایی تولید شده است؟

معمولا از چوب‌های روسی، صنوبر و کاج برای ساخت پالت استفاده می‌شود.

//
تیم پشتیبانی ما اینجاست تا پاسخگوی سوالات شما باشد.