وبلاگ شرکت تولیدی صنعتی نواچوب

پالت کاشی و سرامیک با بهترین کیفیت و قیمت

پالت کاشی و پالت سرامیک

پالت کاشی و سرامیک برای بسته بندی کاشی و سرامیک‌ها مورد استفاده می‌باشد. با توجه به جنس بسیار حساس کاشی و سرامیک لازم است تا از پالت کاشی و سرامیک برای بسته بندی در زمان حمل آنها استفاده نمود. در نتیجه تمامی شرکت‌های تولید کننده کاشی و سرامیک به این پالت‌ها برای ارسال محصولات خود نیاز خواهند داشت. پالت کاشی و پالت سرامیک می‌تواند از جنس چوب و یا پلاستیک باشد. در نتیجه هم پالت چوبی و هم پالت پلاستیکی برای بسته بندی این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما لازم به ذکر است که تجربه نشان داده جنس چوب برای بسته بندی این محصول می‌تواند انتخاب بسیار ایده‌آل تری باشد. ما در شرکت نواچوب تولید کننده این محصولات به صورت سفارشی با عالی‌ترین کیفیت ممکن برای شما عزیزان هستیم.

پالت سرامیک و کاشی برای بسته بندی چه محصولاتی مناسب است؟

شرکت‌های تولید کننده کاشی و سرامیک در طی یکسال به میزان ۲۰۰۰۰۰۰ پالت استفاده می‌نمایند. این پالت را می‌توان برای بسته بندی انواع سنگ‌های زیتی، کاشی، سرامیک، مواد شیمیایی و … مورد کاربرد می‌باشند. لازم به ذکر است که لازم است در زمان سفارش بیان نمایید که برای بسته بندی کاشی و سرامیک به این محصولات نیاز دارید. چراکه باید دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی باشند.

بهترین پالت کاشی و سرامیک چه ویژگی دارد؟

بهترین پالت کاشی و سرامیک باید دارای ویژگی‌ها و مشخصات زیر باشد؛

  • دارای ظرفیت بارگیری تا ۱۸۰۰ کیلوگرم می‌باشد.
  • در ابعاد مختلفی از جمله ۱۰۰*۱۰۰ و ۱۱۰*۱۱۰ و ۱۰۵*۱۰۵ سانتی متر تولید شود.
  • از دو طرف قابلیت جابجایی توسط لیفتراک را داشته باشد
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه داشته باشد.

مزایای استفاده از پالت کاشی و سرامیک چیست؟

پالت کاشی و سرامیک فاصله بسیار کمی در بین چوب‌های خود دارد در نتیجه از وارد شدن آسیب به محصولات جلوگیری خواهد کرد. این نوع پالت دارای 4 شاسی است که سبب می‌شود تا فشار بسیار کمتری به تخته‌ها و محصولات وارد شوند. در نتیجه مقاومت بسیار بالایی دارند. از دیگر مزایای این پالت‌ سرامیک و کاشی می‌توان به قابلیت حمل آنها به صورت چندتایی اشاره نمود. به‌راحتی می‌توان آنها را روی هم در ماشین باربری قرار داد.

استفاده از چوب در ساخت این محصولات به حمایت از تولید ملی کمک بسیار زیادی می‌نماید چراکه نسبت به پالت‌های روسی به شدت مقرون به‌صرفه می‌باشند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید این محصولات بدون هیچ محدودیتی در سفارش با ما در شرکت نواچوب در ارتباط باشید.